Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, astfel cum sunt definite în lege, încheiate cu profesioniştii, consumatorul beneficiază de dreptul de retragere din contract în următoarele conditii:
a) Consumatorul are dreptul de a se retrage din contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și art. 14 din lege, în termen de 14 zile, începând cu ziua în care intra în posesia fizică a produsului potrivit art. 9 din lege. În acest sens, consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre aceasta prin trimiterea unui e-mail la adresa contact@windustry.ro, care trebuie să conțină:
(i) Informații despre cumpărator: numele și prenumele, telefon, contul bancar în care vor fi returnate sumele plătite, titularul de cont, etc.
(ii) Informații despre comandă: numărul comenzii, modalitatea de plată, factură, produsul/produselor cumpărat/e, cantitatea etc.
b) Produsul/produsele trebuie să fie în aceeași stare ca cea în care a/au fost livrat/e (incluzând elementele de protecție, ambalaj, cutia personalizată winedustry.ro, etichetă, etc.), să fie complet (accesorii, etc.) și să nu prezinte deteriorări.
c) Produsul trebuie să nu fie desfacut și accesoriile de protecție să nu fi fost îndepărtate, și trebuie să conțină toate elementele în starea originală spre a putea fi revândut ca și produs nou. În cazul în care produsul desfacut sau au fost îndepărtate elemente care îl fac impropriu pentru a fi vândut ca și produs nou, retragerea nu poate avea loc.
d) Produsul trebuie să fie însoțit de factură fiscală, chitanță, și orice alte documente care au fost transmise cumpărătorului.
e) Consumatorul suportă costurile de livrare și este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, și va suporta în acest sens diferența dintre prețul de achiziție și prețul diminuat.
f) Vânzătorul va rambursa, fără întârziere nejustificată, în termen de 14 zile de la data la care a fost informat de decizia de retragere din contract, toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului. Rambursarea sumelor, in cazul comenzilor achitate cu numerar la livrare, se face prin virarea acestora în contul indicat de cumpărător prin formularul de retragere, pentru comenzile achitate online cu card, rambursarea se va efectua prin platforma procesatorului de plată pe cardul folosit de Cumpărător la achiziționarea produselor. Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data recepționării produselor care au făcut obiectul vânzării.
- Ambalați produsele încât să nu existe riscuri de deteriorare în urma transportului;
- Costul transportului pentru retur va fi suportat de către client, coletele expediate către depozitul nostru, neavând costul de transport achitat se vor refuza la primire.